miercuri, 9 ianuarie 2013

Summer camp. part 1



 Numele meu este Ashley Payne, sunt în clasa a12-a şi îmi placee să mă distrez *desigur, în limitele bunului simţ*.
 Ultima zi de şcoală era aproape de final, cu toţii aşteptam să plecăm imediat spre noi destinaţii, să cunoaştem noi oameni şi să ne distrăm cât pentru un an întreg. Eu şi prietena mea cea mai bună Perrie eram nerăbdătoare să mergem în tabăra de 2 săptămâni organizată de directorul şcolii, fix la Londra!! *OMG, am zis LONDRA?! încă nu realizez* Partea şi mai bună era că veneau şi tipi pe care noi îi plăceam, Jake şi Mark!

-Peste 3 zile-
Telefonul suna în disperare şi eu nu-l puteam găsi !!
-Mamaaa mi-ai văzut telefonul?! *alergând prin casă*
-Ashley, de unde să ştiu eu unde îţi pui lucrurile ... ?
-Da, mamă, mersi! L-am găsit!
*răspund* - Da, Perrie, ce faci ?
Perrie: Ai 4 apeluri de a mine, vaco! Cam unde îţi ţii telefonul ăla ?
Ashley:Dacă tot vrei să ştii, l-am scos acum din WC văzând că suni. :D
Perrie:Proasto ! *râzând* Ce faci azi, ieşim undeva ?
Ashley:Pfoaa, nu pot acum trebuie să-mi mai fac din bagaje, plus mama m-a rugat să o ajut la nişte treburi.
Perrie:Ieşim mai pe seară, e ok ? Poate atunci termini şi tu, Cenuşăreaso.
Ashley:Ermm, fuck you, Perrie. Te sun pe la 4, ok ?
Perrie:Bine, pa-pa. *închide*

-Peste 2 ore-
Bunn, mi-am terminat treaba, ia să vedem ce vrea Perrie să facem. O să-i dau un SMS şi mă bag să-mi fac un duş, sper să şi răspundă. *Perr, ia spune, unde vrei să mergem ? Mă gândeam la cafeneaua noastră din centru. Let me know.* Merit o baie bună după toate împachetările făcute, nu ştiu nici acum cum de se mai închid geamantanele! *mama mi-a pus acolo toată casa, inclusiv pe ea*
**telefonul sună**  Perrie calling ... *răspund*
Perrie: Mergem acolo!
Ashley: Imediat mă îmbrac şi ne vedem în faţa blocului meu.
Perrie: Ok. See you.

Trebuie să mă pregătesc rapid, altfel iar face crize iubita mea prietenă că mă mişc atât de lent, încât dacă mi-ar lua foc casa, n-aş ştii să-mi salvez viaţa. *LOL, asta e chiar urât*. Ajunse acolo Perrie alege o masă, se aşează în faţa mea, apoi face o faţă super-mirată.
Perrie: Ashley, nu te uita, dar în spatele tău sunt MARK ŞI JAKE!!!
Ashley: Ce unde?! *întorcând capul* upsss ...
Perrie:Ţi-am spus să nu te uiţi, ciudato!!
Ashley: Tocmai mi-a zâmbit Jake când m-am uitat la ei. *ciudat, DAR FRUMOS*
Perrie: Eşti o disperată, dar a funcţionat! Vin spre noii!! Poartă-te normal. *râzând tare*
Ashley: Eu mă port, tu NU ! Bună, băieţi. :D
Jake&Mark: Bună, fetelor. Ce faceţi?
Ashley&Perrie: Bine, la o cafea, voi ?
Jake: Mm bine. Uite am auzit că veniţi şi voi în tabără şi ne gândeam dacă aţi vrea să staţi lângă noi în avion.
Perrie: OH MY GOD! Serios ? Nu pot să credd! Sigur că vrem!
Ashley: PERRIE, încetează! Sigur, dacă vreţi.
Mark: Desigur, păi ne auzim mâine, ok ? Paa.

To be continued ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu