duminică, 13 ianuarie 2013

Summer camp. part 3





Avionul a decolat. Eram de aproximativ 1 oră în aer dar nu mă deranja. Importantă era destinaţia până la urmă. Perrie deja se împrietenise cu Mark, îşi permitea chiar să doarmă cu capul sprijinit de umărul  lui, *chiar era o imagine drăguţă*, iar eu priveam norii albi ca spuma în timp ce Jake dormea dus. Îmi schimb privirea către el, era atât de dulce ... Întotdeauna mi-a plăcut să urmăresc băieţii când dorm, mi se părea că atunci sunt ei înşişi, lipsiţi de orgoliu, de mândrie, fără toate acele elemente ale personalităţii lor „extraordinare” demne de nişte adevăraţi macho.
Deodată Jake se trezeşte, întinzându-se ca un motan leneş:
Jake: *către mine* Ce faci, nu ai dormit ?
Ashley: Umm, ba da, doar că nu mult.
Jake: Îmi place să te privesc când dormi.
*Ciudat, dar fix asta gândeam şi eu. Thoughts reader.*
Ashley: Chiar ai făcut asta? Am crezut că n-am dormit atât de mult.
Jake: N-a fost mult, dar suficient.  :D
*Atât de dulce acel zâmbet ...*
Ashley: I-ai văzut pe Mark și Perrie? Se simt așa bine.
Jake: Da, cam așa erau și înainte să adorm, sunt dulci. Chiar le stă bine împreună.
*Ce tot se gândea la cum le stă lor? HELLO, eu vreau să știu cum ne-ar sta noua.
Ahsley:  Da, sunt drăguţi.
Stewardesa: Ne pregătim de aterizare, vă rugăm conectaţi centurile de siguranţă.
*Nu pot să cred! În sfârşit visul meu devine realitate. LONDON, BITCHES!”

-După 30 de minute-
Directorul: Acum vă puteţi lua bagajele şi să văd îndreptaţi către autocar. Vom ajunge direct la hotel.
Perrie: Ash, nu pot să cred! Pământ londonez. Deja simt mirosul accentului lor.
Ashley : Haha, să vezi când o să mănânci mâncarea lor, te transformi într-o londoneză autentică!
Mark:Păcat că nu sunt fete aşa frumoase aici, doar dacă e s-o punem la socoteală pe Perrie transformată!
Jake: Sau pe tipa care face reclamă la nu ştiu ce rimel, exceptând mega-strugăreaţa ei!
Ashley: Hahaha, sunteţi răi băieţi!
Perrie: Nu, nu sunt! Mie chiar îmi place cum gândesc.

-După 10 minute, la hotel-
Directorul: Vă rog, alegeţi-vă camerele pe acelaşi etaj, nu vreau să vă rătăciţi pe aici. Câte doi, trei sau patru în cameră. Nimeni nu stă singur!
Perrie:  Să luăm cameră de patru, să stăm şi cu Mark şi Jake.
Ashley: Nu ştiu ce să spun ... ei deja se hotărâseră să ia o cameră cu Nick şi Paul.
Perrie: Sau mai probabil cu Lottie şi Karen.
Ashley: Ughh, iar Karen! De data asta a câştigat scroafa.
Jake: Hey, Ash. Ştii, mă gândeam să luăm o cameră toţi patru.
Ashley: Nu cred, Karen deja şi-a trecut numele pentru o cameră de patru cu tine şi Mark.
Jake: Ufff, Karen ...
Perrie: Haide, Ash. Am luat cheile camerei, să mergem!
Ashley: Pa, Jake. Ne vedem mâine.
                Exact cum îmi imaginam. Camera impresionantă, mobila de bun gust, cu toate facilităţile, room-service la orice oră. Era chiar prea bine. Încep să despachetez împreună cu Perrie, când cineva bate la uşă.
Mark: Hey, Perrie, ce faceţi?
Perrie: Hello, Mark. Bine, tocmai despachetam.
Jake: Putem intra?
Perrie: Sigur, hai.
Ashley: Perrie, acum stai de vorbă la uşă?! Vino şi ajută-mă să termin aici mai repede!
Jake: Te ajutăm noi dacă vrei.
Ashley: Hey, băieţi. Aproape am terminat, staţi liniştiţi.
Mark: Şi, ce facem în seara asta? Doar nu stăm în cameră ca nişte pensionari.
Perrie: Daa, corect. Să facem ceva, ca de bun-venit!
Ashley: Nu ştiu, sunt obosită, dacă vreţi mergeţi în oraş. Eu cred că o să mă odihnesc.
Perrie: Ohhh, come on! Şi ce o să faci aici singură?
Jake: Cine a zis că e singură? Voi sta cu ea, măcar atât.
Ashley: O să se supere colega ta de camerăă ...
Jake: Shut up. Nu-mi pasă, să facă ce o vrea.
Mark: Păi bine, ciudaţilor, vă lăsăm. Noi am plecat să petrecem în LONDON STYLE!!
Ashley: Hahaha, distracţie plăcută, nebunilor.
*CUUM?! JAKE ÎN ACEEAŞI CAMERĂ CU MINE? A preferat să rămână în loc să plece în oraş? MHMHM, îmi place!*
Jake: Hai să ne uităm la un film de groază! *sună la room-service*
Ashley: Dacă vrei, eu rezist!  Comandă nişte chipsuri sau floricele, ceva.
Jake: Am luat chipsuri şi alune plus nişte suc.

-După terminarea filmului-
Jake: Ce te-ai speriat la faza când bate la uşă tipul cu drujba!! *râde*
Ashley: Părea atât de real ! Nu mai râde de mine!!! *aruncând cu perna în faţa lui*
Jake: Erai aşa amuzantă : Nuuu, nu deschide uşa! UGH PROASTO, ţi-am spus să nu! *hohote de râs*
 Ashley: Eşti incredibil! 
*Şi începe o adevărată bătaie cu perne.*

To be continued ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu